Įmonėms

Nuotolinė pagalba tinklapio klientams

Tai patogi, per Interneto naršyklę pasiekiama (web based) pagalbos sistema, kuri įgalina teikti pagalbą vartotojams, nesantiems jūsų įmonės tinkle. Ji leidžia įmonės pagalbos tarnybai efektyviai aptarnauti kompiuterių vartotojus, ypač greitai ir efektyviai spręsti atsirandančias įrangos problemas.

Kaip tai veikia?

Klientas internetu atkeliauja į jūsų tinklapį ir paspaudžia pagalbos mygtuką. Atsivėrusiame lange lankytojas gali pradėti susirašinėti, pasakodamas apie problemą, su budinčiu operatorium arba, jeigu tuo metu tarnyba neveikia, nurodyti savo e-pašto adresą ir parašyti pagalbos žinutę. Operatorius žinutę ras savo sistemoje ir vėliau, kai tik galės, susisieks.

Operatorius, jeigu problemos sprendimas aiškus, iš karto patars, ką daryti. Jeigu problema sudėtinga ir klientas sutinka, operatorius pasiūlo klientui įsidiegti specialų programinį įskiepį, pateikdamas jam specialią nuorodą. Klientui tereikia paspausti sutikimo mygtuką. Tokiu būdu operatorius gali per nuotolį valdyti kliento kompiuterį, vaizdžiai parodyti, paaiškinti klientui ar jį pamokyti, kaip klientui pačiam atlikti kokius nors veiksmus savo kompiuteryje.

Klientas bet kada gali operatoriaus "įsikišimą" nutraukti, paspaudęs mygtuką STOP. Kai tik problema išsprendžiama, operatorius atsijungia, o įdiegtasis programinis įskiepis automatiškai išsidiegia iš kliento kompiuterio. 

 

Trumpas aiškinamasis filmukas - čia.

Daugiau informacijos: http://www.netsupport247.com.

Išbandykite!  

Noriu daugiau informacijos:


*

*

*

*

*