Web konferencijos

Web konferencija - patogus būdas pateikti kompiuterinio formato medžiagą aptarimui keletui ar keliasdešimčiai žmonių. Dažnai aptarimui naudojama telefoninė arba vaizdo konferencija, nors vis dažniau pradedama naudoti Interneto telefonija. Web konferencijai reikalingas kompiuteris ir Interneto ryšys. Kompiuterio ekrane rodoma konferencijos metu aptariama informacija. Paprastai vienas iš konferencijos dalyvių turi išskirtinę teisę keisti turinį, jį redaguoti ar pašalinti, tačiau jis tokią teisę gali suteikti bet kuriam konferencijos dalyviui. Toks konferencijos būdas ypač efektyvus nuotoliniuose mokymuose.

Dažna situacija, kai keletui įmonės darbuotojų reikia aptarti svarbų klausimą, pasidalinti Internete rasta informacija, paruošti sutartį, pasiūlymą, skaidres produkto pristatymui ar finansinių rodiklių lentelę. Deja, sukviesti visus jums reikalingus žmones, netgi esančius tame pačiame pastate, jau nekalbant apie dirbančius įmonės skyriuose ir padaliniuose visoje Lietuvoje ar užsienyje, yra pakankamai keblu. Dar sunkiau sukviesti didesnį darbuotojų skaičių į trumpus apmokymus ar įmonės rezultatų aptarimus, nes:

  • reikia surasti ir rezervuoti neužimtą pakankamo dydžio visiems dalyviams sutalpinti patalpą;
  • reikia gaišti savo ir kitų laiką atliekant rezervaciją ir patalpos paruošimą;
  • reikia priversti darbuotojus palikti savo darbo vietas ir vykti į susirinkimo vietą;
  • susitikimo metu po ranka reikia turėti viską, ko gali prireikti greitam ir efektyviam informacijos pateikimui (projektorius, ekranas, nešiojamas kompiuteris, Interneto ryšys, pašto sistema ir t.t.).

Susitikimas,naudojant Web konferenciją, yra paprastas ir efektyvus būdas išspręsti aukščiau minėtus nepatogumus. Darbuotojams nebereikia keltis iš darbo vietos ir eiti į salę, susitikimo iniciatoriui nebereikia gaišti laiko ieškant tinkamos ir laisvos patalpos, o Jūsų įmonės administratorė gali daugiau dėmesio skirti Jūsų klientams. Be to, viskas, ko Jums gali prireikti, yra po ranka - kompiuteris ir Interneto ryšys.

Trys žingsniai, kurių tereikia, norint susisiekti:

  1. Atsidarykite Interneto naršyklės langą ir susikurkite naują virtualų susitikimo kambarį.
  2. Mygtuko spustelėjimu išsiųskite kolegoms laišką su trumpu aprašymu ir nuoroda į virtualų kambarį.
  3. Palaukite, kol visi prisijungs - ir taip susitiksite virtualiame kambaryje.

Nuo šios akimirkos Jūs galite:

  1. matyti kas dalyvauja, o kas ne;
  2. pakviesti kitus dalyvius;
  3. parašyti visiems trumpą pranešimą, komentarą ar pan.;
  4. parodyti visiems PowerPoint, Word, Excel ar bet kokią kitą aktyvią programą arba net visą savo kompiuterio ekraną;
  5. suteikti galimybę pasirinktam dalyviui parodyti savo dokumentą ar prezentaciją;
  6. suteikti bet kam galimybę pakoreguoti ar papildyti rodomą dokumentą;
  7. girdėti pasirinktus susitikimo dalyvius, jeigu jie turi veikiantį mikrofoną;
  8. matyti pasirinktų susitikimo dalyvių veidus, jeigu jie turi veikiančią Web tipo kamerą.

Visa tai garantuoja paprastą komunikaciją ir efektyvų bei greitą darbą.