Įmonėms

Nuotolinis kompiuterių valdymas

 

Kompiuterių tinklai plečiasi ir tampa vis sudėtingesni. Neveikiantys kompiuteriai pakerta verslo, valstybės valdymo ar mokymo organizacijų galimybę atlikti kasdienius darbus, siekti norimų tikslų. Kompiuterinių tinklų administratoriams nuolat laiką buvo reikalingi įrankiai, kuriais galėtų bet kada pasiekti įmonių kompiuterius, juos prižiūrėti ir valdyti per atstumą. Taip priežiūros specialistai kompiuterinę įrangą gali patikrinti, nevykdami į darbo vietas, o vartotojams kilusias problemas ar gedimus sutvarkyti akimirksniu ir netrikdyti dirbančiųjų prie kompiuterių. Tačiau dabar ypač svarbu, kad, turint vieną programinę įrangą, galima būtų atlikti kuo daugiau funkcijų, tiekti efektyvesnę techninę pagalbą, supaprastinti kompiuterių valdymą, saugiai pasiekti mobilius vartotojus.

NetSupport Manager programiniame pakete yra galingi nuotolinio kompiuterių valdymo ir plačių galimybių administravimo įrankiai.

Pagrindinės NetSupport Manager savybės:

  • nuotolinis kompiuterių stebėjimas ir kontrolė;
  • failų paskleidimas;
  • failų perkėlimas saugiai išsaugoti (sinchronizacija);
  • aparatinės įrangos sąrašas;
  • programinės įrangos sąrašas;
  • nuotolinis programinės įrangos diegimas;
  • kompiuterio ekrano vaizdo parodymas vartotojų kompiuteriuose;
  • grupiniai pokalbiai (chat), pranešimai;
  • bendra interaktyvi lenta;
  • pagalbos centras (Helpdesk).
  • mokymas ir testavimas (į NetSupport Manager paketą įeina NetSupport School ).

NetSupport Manager programinė įranga leidžia atlikti šiais pagrindines funkcijas:

Prisijungimas.

NetSupport Manager turi daug galimybių prisijungti prie serverių ir vartotojų kompiuterių, gali būti Interneto šliuzu ir pasiekti kompiuterius už skirtingų ugniasienių, integruojasi su Interneto naršykle. Yra ypatingai lankstus ir palaiko 64 bitų Intel bei AMD platformas (x64-based), visas Microsoft Windows šeimos operacines sistemas, Mac OS, Linux, Windows Mobile, iOS, Android, Chrome OS. Visuose moduliuose integruotas saugumas: slaptažodžiai, NT saugumas, Active Directory, AES kodavimas iki 256 bitų, skirtingi saugumo profiliai vartotojų grupėms ir kompiuteriams.

Vykdymas.

NetSupport Manager pagalba prisijungęs prie serverio ar kompiuterio, administratorius gali visapusiškai jį valdyti. Verta paminėti galimybes kopijuoti failus visiems vienu metu, sinchronizuoti kompiuterius, kopijuojant tik failų pakeitimus ir taip minimaliai užimant tinklo resursus, sužinoti esamą kompiuterio konfigūraciją atlikus inventorizaciją, redaguoti registrą, automatizuoti kompiuterių priežiūrą, pasinaudojant integruota galimybe rašyti programinius skriptus ar paskirstyti užduotis laike. Vartotojams atsiuntus pagalbos užklausas į Pagalbos centrą (ServiceDesk), jiems galima suteikti neatidėliotiną pagalbą. Galima įrašyti visą ekranų ir klaviatūros veiklą, kas buvo vykdoma prisijungus prie nutolusio kompiuterio, ir vėliau šį įrašą parodyti.

Kontrolė.

NetSupport Manager leidžia administratoriui pasirinkti: stebėti, dirbti kartu su kompiuterio vartotoju ar perimti kompiuterio valdymą. Galimas abipusis balso perdavimas, tad, jei abi pusės turi garsiakalbius ir mikrofonus, galima išvengti telefoninių skambučių ir papildomai sutaupyti.

Mokymas.

Standartiškai šiame pakete esant NetSupport School mokymo moduliams, Jūs gaunate nuotolinio mokymo galimybę. Panaudojus Show funkciją, galima rodyti dėstytojo ekrano vaizdą klausytojams ir nebereikalingas projektorius. Dėstytojo ekrano vaizdą galima parodyti vienam žiūrovui, nustatytai grupei ar atsitiktinai parinktiems klausytojams. Panaudojus Exhibit funkciją, galima parodyti klausytojo ekrano vaizdą kitiems klausytojams. Integruotų ekrano žymėjimo priemonių pagalba klausytojai gali daryti pastabas tiesiog rodomoje mokymo medžiagoje. Klausytojai, dirbdami Pokalbių (Chat) režime, taip pat gali žymėti ir daryti pastabas pačiame pokalbyje, lyg būtų piešiama įprastoje lentoje.

Dėstytojas gali dirbti ir su vienu klausytoju, taip prie jo neprieidamas ir kitiems netrukdydamas. Testų dizainerio modulis leidžia kurti testus, panaudojant „pasirink atsakymą iš sąrašo", „pabaik sakinį" ir daug kitų galimybių. Klausytojų atsakymai iš karto matomi dėstytojo ekrane, atsakymus galima apjungti viename lape ir atspausdinti. Mokymo medžiagą bei testus dėstytojas gali parengti iš anksto, užsiėmimo pradžioje pateikti klausytojams, užsiėmimo pabaigoje gauti jų atsakymus, o rezultatus peržiūrėti ir įvertinti vėliau. Norėdamas žinoti, ar klausytojai suprato pateiktą medžiagą, dėstytojas gali surengti apklausas, pateikdamas klausytojams klausimus ir iš karto gauti atsakymus, kuriuos gali panaudoti vėliau. 

 

Daugiau informacijos: http://www.netsupportmanager.com/.

Išbandykite nemokamai 30 dienų pilnai veikiančią programą 10 kompiuterių!

Noriu daugiau informacijos:


*

*

*

*

*